Naš sajt koristi "kolačiće" i druge tehnologije kako bismo analizirali saobraćaj i omogućili dodatne funkcionalnosti premium korisnicima. Podatke o korisnicima ne delimo sa trećim licima.
Nastavkom korišćenja web sajta saglasni ste sa našim pravilima korišćenja i polisom privatnosti.
Saradnja dermatologa i farmaceuta u pronalaženju najefikasnijih formulacija za negu kože ugrađena je u same temelje kompanije Beiersdorf, koja stoji iza brenda Eucerin®. Tokom 120 godina tradicije i inovacija, Eucerin® veliku pažnju posvećuje i mišljenju korisnika. U fokusu tih ispitivanja je pitanje podnošljivosti preparata na koži i prijatnosti za upotrebu ali kao jedno od najvažnijih postavlja se pitanje vidljivosti efekata preparata koje ispitanici uočavaju na svojoj koži nakon redovne upotrebe. Cilj ovih ispitivanja je da se upravo od korisnika dobije potvrda da su poboljšanje i promena kvaliteta njihove kože očigledni i da su doprineli da se njihov život promeni na bolje.